Co se dělo v srpnu?

23 září

Měsíc se s měsícem sešel a už tu máme září. No dobře, polovinu září, skoro konec září. Hrozně mě mrzí, že jsem neměla teď na blog vůbec čas, učila jsem se na zkoušky a světe div se - můžu do druháku - jó! Takže prosím omluvte mojí nepřítomnost, doufám, že to teď bude lepší a přes volný týden si pro Vás nachystám nějaké články. Tento mám rozepsaný delší dobu a byla by škoda ho nevydat, protože bych chtěla započít takový ten cyklus, co se dělo za daný měsíc. Pokud bude teda o čem psát. A jelikož v srpnu se toho dělo víc, tak jsem chtěla začít srpnem. Snad nevadí, že je to tak pozdě. Jdeme na to!

V srpnu jsem začala chodit na brigádu. Každé úterý a čtvrtek jsem strávila ve městě na trhu, většinou za pokladnou. Občas to je náročné tahat bedny, pořád stát a počítat, ale alespoň jsem si našetřila nějaké peníze na výlety a hmotné věci. Byla jsem i teď začátkem září a asi ještě koncem párkrát půjdu.

3. srpna jsem konečně po dlouhé době, po zkouškovém, vyrazila ven se svou nejlepší kamarádkou. Vyšly jsme si na tiramisu a limonádu, poté jsme se prošly a pokecaly. Dobře, taky jsme dělaly blbosti, vzpomínaly na gymplácké zážitky. Nakonec jsme si koupily pizzu a snědly jí u mé babičky, se kterou jsme si taky hezky poklábosily. Bylo to fajn odpoledne a už se těším na takové další.

5. srpna jsem se vypravila na výlet s rodinou. Konkrétně do Krkonoš na Stezku korunami stromů a poté cestou zpět jsme se stavili v Trutnově a na Kuksu. O výletě jsem napsala dva články, můžete si je přečíst zde a zde.

9. srpna jsem byla na zápočtu z latiny, bohužel mi nevyšel. Takže si latinu pravděpodobně zapíšu v druháku, pokud se tam dostanu. (případně meziročník) Ale alespoň jsem si to odpoledne něco nakoupila v Hradci, stavila jsem se různě po obchodech a v levných knihách. A po cestě domů jsem se stavila ještě v Pardubicích a zlepšila si náladu nákupy.

12. srpna se vdávala moje nevlastní sestřenice. Co vám budu povídat, svatba to byla krásná. Taková milá, pohodová. Obřad byl asi v jednu na malém zámečku, vše bylo vyzdobeno do růžova. Poté jsme šli do hostince na oběd, pak byl tanec a krájení dortu. Pořád se něco dělo, tak to bylo moc fajn.

15. srpna jsme odpoledne vyrazili na houby. No, nic moc jsme nenašli, ale alespoň mám zábavnou historku. Já s mamkou si to štrádujeme lesem, když narazíme na spoustu hub. Kouknu na spodek a jsou jedlé, tak je hezky nosím mamce, ona je čistí. Zavoláme na mého otčíma, ať jde sem, že je tu spousta hub a on konstatuje, že to jsou horčáci. My měly s mamkou takovou radost a houby jsme tam stejně musely nechat.

16. srpna jsme já, mamka, ségra a babička vyrazily na nákupy do Pardubic. Jezdíme tam rády. Jako vždy jsme se stavily v mléčném baru na snídani, pak prolétly obchody a prostě si užily odpoledne spolu.

17. srpna jsem slavila jmeniny a co jsem dostala za dárky, se můžete podívat zde. Oslava byla menší, protože půlka rodiny byla na dovolené, ale i tak bylo hezky a měli jsme se všichni spolu fajn.

18. srpna jsem vezla mamku s otčímem do Pardubic, protože odjížděli na dovolenou. Jela se mnou babča a zbytek dne jsme strávily spolu. Jinak jsme teda byly doma se ségrou týden sami a kupodivu to celkem v pohodě. Hezky jsme si uklízely, měly jsme čisto a klid. Byla to taková týdenní idylka.

29. - 30. srpna u nás byla na přespání sestřenice. Je jí devět a má spoustu energie. Nicméně já jí mám moc ráda. Jelikož bylo teplo, tak jsme vzaly našeho psa do řeky na koupačku, tam se setřenici moc líbilo, tak jsme šly i druhý den. Různě jsem si s ní kreslila, hrála na princezny, no znáte to, děti. Taky jsme koukaly na nějaké filmy a pozor, sestřenice se mnou kouká na Pretty Little Liars (jedu to celé odznova, ten seriál mě prostě neomrzí). Bylo to s ní fajn a těším se až ji zase uvidím.

28. srpna jsem jela do Hradce na zápočet z organické chemie II. No co vám budu povídat, je to hrozný předmět, samé reakce všude, ale zápočet jsme úspěšně udělala. Horší bude zkouška. (nechci spoilerovat, zkoušku jsem s nervy taky zvládla, ale více se dozvíte v článku - co dělo v září)

No a to je celý můj srpen. Byl trochu akčnější. V podstatě jsem chodila na brigádu, učila se a ve volném čase koukala na seriály nebo jsem byla někde na výletě.

A jaké byly vaše prázdniny? Užili jste si je? Váš nejlepší zážitek? Těším se na vše reakce!

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥


You Might Also Like

12 komentářů

  1. Moje prázdniny boli skôr o učení, no presťahovala som sa, takže som už v novom. :)

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moje taky :( tak to je fajn, ať se ti daří v novém :)

      Vymazat
  2. To jsi toho měla celkem dost, ale gratuluji, že jsi zvládla zkoušky a máš teď relativně klid. Já jsem zvědavá na chemii. Čeká mě tenhle semestr a vcelku se jí bojím :D Jinak prázdniny byly super, ale strašně rychle uběhly, to mi asi vadí nejvíce.
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) No chemie to případ sám pro sebe, ale záleží na tom co budete brát, něco je horší, ale je tam spousta pochopitelných věcí :) to je dobře, máš pravdu jsou rychle pryč :/

      Vymazat
  3. Moc hezký článek plný zážitků. Gratuluji k úspěšné zkoušce, já mám za sebou 2 úspěšné a jedna mi bohužel nevyšla :D Já si jinak prázdniny užila - hodně jsem cestovala :)

    thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ♥ I tobě gratuluji, to doženeš tu jednu zkoušku :) to je supe, cestování mám taky ráda :)

      Vymazat
  4. ja som väčšinu prázdnin bola v robote, ale aspoň posledných 11 dní som strávila pri mori:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, latina, organická chemie... obdiv za takové předměty :) hodně štěstí v dalším studiu. Svatbu ti celkem závidím, vždycky jsem se chtěla na nějakou podívat :)

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, sama jsem si to vybrala :D děkuji ♥ určitě se za čas podíváš :)

      Vymazat
  6. Já jsem si o prázdninách pěkně odpočinula a taky jsem něco podnikla. Gratuluju ke zkouškám. PLL mě přestal bavit, jelikož těch dílů je nehorázně moc. Takže jsem se o prázdninách začala dívat na Lucifera a Hru o trůny.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že sis odpočinula :) děkuji ♥ Máš pravdu je jich moc, ale to mě na tom možná baví :D Lucifera jsem neviděla a Hry o trůny mě nijak nenadchly, ale každý má jiný vkus :)

      Vymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive